Årsresume, forts.

Juli!





Denna månaden började med att jag Konfirmerade mig, det var en himla rolig dag, fast tråkigt att det var över! Var också mycket på landet & besökte västervik ett par gånger. När jag inte var på landet var jag hemma & va med kompisar, badade ofta i annelis pool! Min syster Elina och jag åkte till Norge i 6 dagar för att bo hos våran faster, blev mycket shopping, turistande och filmtittande!

Augusti!







I Augusti var hela familjen och åt i söderköping, ENORMA glassar, men fruktansvärt goda! Jag och massa andra söta tjejer firade Ebba när hon fyllde och vi åt på Kina resturang. Skolan började och hela min klass var i Sturefors och umgicks hela dagen. Det var också Rixfm festival där jag och tjejerna + weiland va, konfåterträff var det också och vi bakade tårtor, kollade på bilder från österrike och hade jättekul! Och i slutet av augusti när det spöregnade gjorde jag, agnes & molly ytterliggare ett Justin Bieber uppdrag och skulle ta kort till hans film, men det blev inte riktigt något med det heller, men kul hade vi återigen!

September!

Bjuder på en jättesöt bild på mig och agnes! under september gjorde jag inget speciellt, umgicks mycket med kompisar, pluggade & inte mycket mer.


Oktober!




Sov över med tjejerna hemma hos Agnes & firade samtidigt henne, en himla massa skratt & mys den kvällen! Älskar er så himla mycket tjejer! Sedan åkte jag till cypern och var där i 35-40 graders värme i en vecka, det var så fruktansvärt underbart. Hotellet låg precis vid stranden & jag log vi stranden varje dag & läste, badade & solade. På kvällarna gick vi ut & åt och det var verkligen helt underbart! Fick en himla fin solbränna också!

November!

Den här månaden var HEMSK när det gäller skolan, hade så fruktansvärt mycket provn och inlämningsuppg! Men jag är som sgat Friendsare på min skola & vi hade en tema dag så vi fick ta hand om sjuorna under en dag & ha lektioner om självförtroende med dom under hela dagen. Det var så fruktansvärt kul!

Decemeber!



Månaden började med att det var tomtenatta på stan & EMD var där, Agnes följde med mig när vi lyssnade när de sjöng & jag sedan träffade dem. Iiih, lyckodag! Sedan var det Volleybollturnering i skolan & vi klädde ut oss till Avatarer och vann utklädnaden! Har tyvärr inte lagt in bilder från jul&nyår men båda två var jättelyckade & trevliga!

Hoppas att 2011 och bjuder på massa roliga händelser som jag nu märker att 2010 har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0