Ojoj..

Har totalt glömt bort att blogg! Inte bra..
Men jag har haft så mycket annat att tänka, går i nian nu och försöker njuta av varenda sekund tillsammans med min fina klass och mina underbara kompisar eftersom vi bara har nio månader kvar tillsammans!
Igår körde klassen fotboll i regnet och jag lovar det var bland det roligaste jag gjort. Alla peppade varandra, hejade på varandra, alla halkade, alla skrattade tillsammans åt hur roliga vi såg ut och sist av allt hoppasde vi i en liten bebisplaskbasäng som finns precis vid skolan och där badade vi i det ca tjugo cm höga vattnet. Och det var så fruktansvärt kallt men det struntade jag totalt i för jag hade the time of my life med de som gör skoldagarna roliga! Jag älskar min klass, 9A! <3

Gårdagens kväll spenderades med fyra tjejkompisar som kom över och kollade på film, snackade och myste! Igår var verkligen en bra dag!

Och ikväll kommer en familj som jag och min familj känt i många,många år över på kräftskiva. Själv gillar jag inte kräftor men det blir annat gott och äta också.

Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och fixa lite inför kvällen.

- kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0