Taylor Lautner.

Jag vet inte ens vart jag ska börja..
Klockan är 03.15 och jag sitter och tittar på teen choice award, Taylor vann precis "Best Smile." Och innan det vann han två andra kategorier och jag vet att han vann flera andra, sju stycken för att vara exakt. Och jag kommer ihåg för två år sen, när jag såg att han skulle spela Jacob Black, då hade jag ingen aning om att jag två år senare skulle sitta uppe klockan tre på natten för att se honom på en gala. Och förra året på teen choice award vann Rob alla priser, men i år är det Taylor som vinner alla priser. Och det gör mig så sjukt glad! Det är Taylor MIN Taylor, det brukar kännas som så, som att han är "min" kändis. Haha! Jag har aldrig varit ett så här stort fan av någon eller haft en sån här stor "crush" på någon kändis innan. Och därför blir jag stolt när jag ser att han vinner massa priser, och jag vet att i framtiden kommer han fortsätta vinna pris efter pris. Taylor är redan stor i Hollywood, men kommer bli enorm. Och jag har sett honom, live, 21/6 <3 Och tro på era drömmar, för dreams do come true.



woow, det här inlägget blev inget bra, det blev kortare och sämre än vad jag hoppats på. Men jag är sjukt trött.
sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0