sweden.

Jag klagar jämt på hur det aldrig händer något här i sverige, inga kändisar som man vill kommer hit, men jag börjar faktiskt ha fel. Den 21 Juni kom Taylor & Kristen hit. Något som jag väntat på i två år på att hända. Och i våras skulle Justin Bieber kommit hit, men det gjorde han inte. Igår twittrade han att MY World tour, ska åka på världsturné nästa år. Och jag tror om jag ska vara ärlig att han kommer hit, ;)




Jag är fortförande på landet, men lånade pappas dator & kopplade upp mig, även fast internet är ganska så segt. Nee, nu ska jag glo på sista avsnittet av Morden i Midsomer.
love

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hej! Nu när jag din prenumerant! Ha det sålänge!

2010-08-03 @ 23:09:11
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0