Sommar.

Nu har jag kommit hem från landet, det var mulet oh regnigt så vi åkte hem. När man varit borta en vecka så är det grymt skönt att komma hem, sova i sin stora mjuka säng med alla kuddar, kunna se på tv utan att antennen gör så det kläpper, träffa kompisarna m.m. Men jag hatar att vara hemma på sommaren när det är varmt ute, att ligga och sola på altanen är h-e-m-s-k-t ! Det är nästan jämt lä, vilket gör att det inte fläcktar och man steks verkligen, det går inte att ligga ute längre en 40 minuter. Men på landet har man nära till bad, kan ta båten ut och lägga till vid en ö. Det älskar jag verkligen.

Igår var en sån där dag man inte vill ska ta slut, vi tog båten ut på förmiddan till en badö ett par kilometer bort, vi låg ensamma på ön i flera timmar och jag läste, solade, badade, blekte håret (det funkade! mitt hår är ljusare!) Och när man kommer hem häller mamma upp lite chips så vi ska få i oss salt efter att vi varit ute i solen hela dagen. Senare på kvällen tittade jag på film med lillebror och storasyster.





Kommentarer
Postat av: beatrice

sv: tack tack :D



fin blogg! härliga bilder :)

2010-08-07 @ 17:05:39
URL: http://beeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0