loong time.

Ibland får jag extrem lust att blogga, och på något konstigt sätt är det jämt på sommarlovet, får väll se hur länge jag bloggar nu då. Men guud, så mycket har hänt under sommaren, det har aldrig hänt så mycket någon sommar som det gjort i år. Först var det skolavslutning, sen åkte jag och min kompis till stockholm för att gå på The Twilight Saga fan event. DET VAR SJUKT! folk som säger att drömmer inte går i uppfyllelse har så fel! Min högsta dröm gick i upplevelse den kvällen. Jag fick se Taylor Lautner, jag och min kompis skrek så högt vi bara kunde under eventet "We love you Taylor" & vet ni vad han sa? i mikrofonen så alla kunde höra? "Thank you." Ni kanske tänker att det inte var så speciellt. Men ni har ingen aning om hur mycket det där betydde för mig! Han svarade på det ja ich min kompis sa! Även fast vi hade läktarplats, så hörde han OSS och sa Thank you. Den kvällen var så magisk att det inte går att beskriva.


Sedan var det dags att åka till underbara Österrike med konfan. Den veckan var så sjukt underbar, jag vara där med fyra av mina bästa kompisar och ett galet bra konfagäng. Bussen resan på 24h var ganska jobbig när man skulle försöka sova. Men shiet, Österrike var så fruktansvärt vackert, det var det verkligen och jag hade så fruktansvärt kul! Om jag fick chansen skulle jag verkligen åka dit igen.


För ca 2 ½ vecka sedan kom jag och min syster hem från Norge, vi hade varit och hälsat på våran faster som bor där. Jag måste säga att jag älskar Oslo! Shoppingen där va typ den bästa! Hittade en tröja på MONKI som var grymt snygg, en gul Waka Waka t-shirt på Mango. älskar den! Sedan köpte jag en grön tunika på Zara. Vi shoppade inte bara utan en dag tog vi en båttur ut till en halvö och låg och solade en större del av dagen. & så lekte vi turister och kollade på norges slott, och någon park som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på. Men det var riktigt kul. Jag försökte hitta Alexander rybak, men det gjord jag inte. :(


Sen har jag varit på landet massor också, och ska dit idag igen. :)
love, Amanda.

Kommentarer
Postat av: O

Sv: Hej! Tack så mycket! Åh, gud vad roligt med ett Rybak-fan som besöker min blogg! :D Jag har haft ont om kommentarer och läsare ett tag, så dethär piggade verkligen upp! Guuud så hemskt! :O Jag förstår dig, det måste ha kännts heemskt! När man har en sån chans!

Han var ju även i Göteborg den 20 Juni. Ååhhhh! :D <3

Ler nu när jag sitter o skriver :) Hehe!



Haha, jomen, det skulle jag gjort. Täänk om man skulle stött på honom!?? :D:D



Jomen du har ju en jättefin blogg du med! Gillar designen :) Har inte hunnit läsa så mycket på den, men det ska jag nog kunna ändra på :)



Jo, jag går in o prenumererar på en gång! Hörs! Kram!

2010-08-02 @ 16:23:22
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0