10 år..

Så länge har jag känt en av mina bästa kompisar, tio år.. När jag började på ett helt nytt dagis när jag var fem år blev Ebba och jag bästisar direkt, efter dagis gick vi tillsammans ¨på sexårs, hela lågstadiet, mellanstadiet och nu går vi på samma högstadie tio år senare. Och igår fyllde hon femton år. Så jag tillbringade dagen med henne och massor andra kompisar. Vi käkade kinamat på Ming Palace och gick sedan runt på stan. Det var en riktigt rolig dag, och det var kul att få vara med Ebba på hennes dag. :)

Senare på kvällen gick jag och såg Karate Kid med min lillebror och hans två kompisar, haha! Men filmen var sjukt bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. All musik i filmen, landskapet, historien! Och Man får inte glömma Jaden Smith. Killen var grym! Hans karaktär va så sjukt bra, och han va verkligen en jättebra skådis. :D


Ebba och jag! <3



Tack för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0