15 bast! :)

Wow. haha. Fyller år idag, 15 blir jag. :D
Har haft en riktigt bra dag med massa söta grattis hälsningar från nära & kära. <3 Var borta hela dagen igår och blev firad av kompisar så idag har jag bara varit hemma med familjen & suttit lite vid datorn & hoppats att Justin skulle skriva "Happy Birthday" till mig, hahah Drömma kan man ju alltid. ;) Fick Justins skiva "My worlds" & en justin tröja som vi precis beställt, fick också massa kläder, new moon dvdn, björn gustafsson humor dvd, parfym, biocheck, och lite små saker. :) & så ska släkten fira mig i helgen. Riktigt bra dag.  Det är sånna här dagar man verkligen uppskattar sin familj och vänner, jag är verkligen tacksam för min familj och mina vänner! <3
Nej, nu ska jag snart gå och lägga mig, ska upp tidigt och va med mamma på dagiset hon jobbar på imorgon. :)
hade bäst!


Kommentarer
Postat av: lina o sofia

ooh det låter som om du fått ett par riktigt bra födelsedagspresenter ;)

SV : hah ja , vi blir bara glada av att du blir glad haha :D

Ja, men jag tycker nog att det är bäst att vi skriver om den sidan nästa vecka när vi har en bild också ;) elr om du verkligen vill att vi skriver nu. Så kan vi göra de ;) Men vi har en mail till våran blogg. Så du kan maila till den: Den är [email protected] ;)

Ja, tack så jätte mkt och fortsatt att ha en underbar födelsedag dem två sista timmarna nu haha :D

2010-04-08 @ 22:10:09
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0