TRÖTT!!

Godmorgon!
Shiet asså, jag är så sjukt trött att det inte finns ord just nu. Jag gick o lade mig typ kvart i ett och kunde verkligen inte somna, sen när jag väl somna var klockan kanske runt 2 eller nått. Och gissa vad?  kl 07.00 vaknar jag av att Ludde sitter o flämtar och tittar på mig o går runt lite. Så jag sätter på mig skorna och går ut och kissar honom. Sen när han gjort sitt behov gck jag in och la mig igen. Nejmen då skulle han börja trampa och kring o inte vilja lägga sig ner så jag släppte ut honom i hallen så han gick in till vardagsrummet. Efter det gick jag o la mig och efter en stund somna jag om, fast sen vaknade jag igen kl 08.50.
Aja, jag får väll vara extremt trött idag då...

puss!


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N

Morgonpigga hundar är nog det värsta som finns, hahaha! :)<3 Jag vaknar typ jämt av att Bumsan elr Flisan slickar mig i ansiktet och biter mig på skoj i öronen och näsan! hahahah :D<3

2009-07-25 @ 11:33:52
URL: http://joozefiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0