Tillbaka!

Japp, som rubriken står, jag är tillbaka.´Jag tappade blogg lusten i vintras, men fick helt plötsligt idag lust att börja blogga igen. Och ett enormt tack till Josse som gjorde denna riktigt fina design till mig! Jag är så otroligt nöjd, den är verklig JAG eller hur man ska säga. :)

Annars är jag hemma från landet nu i några dagar för på måndag åker jag till Gotland med familjen, det kommer bli riktigt kul :) Och syrran och jag är ensamma hemma fram tills imorgon för mamma, pappa & Axel är hos ett par kompisar till familjens landställe. Men Elina & jag behövde inte följa med. Ni skulle sätt igår kväll jag satt vid en twilight chatt och chattade med några jättesnälla tjejer iväntan på att de nya New Moon klippen skulle komma upp. Men dom kom aldrig så jag gick och la mig. Sen när jag vaknade på morgonen for jag upp och satte på datorn o var bland dom första i sverige som såg klippen!! För den första videon kom upp va 09.10 och då kollade jag direkt och videon hade bara fått 24 visningar på youtube. Jag tyckte det var lite coolt. haha.
Nörd som jag är (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0