Packar klart!..snart.

hej.

Nu är alla kläder färdig packade nu, förutom pyjamasen som jag lägger i imorrn bitti. Jag tror som vanligt att jag packade för mycket, hahah. Nu har jag bara små saker kvar att packa som typ tidningar, kamera, högtaler till mobilen, underhållning med andra ord. Imorron bitti åker vi ganska tidigt för vi ska först ner till Eksjö för att lämna Ludde hos sitt uppfödare, sen stannar vi nog där på fika eller nått, och efter det åker vi vidare mot oskarshamn för att sedan gå på färjan..Sen väntar en 3 timmars lång och plågsam båttur över till Gotland. Och jag som ofta blir illamående när jag åker bil länge får gå på åksjuke tabletter. Hahah. Åh vad gott, det lucktar grillat ute, för pappa håller på att grilla. Mmm, så gott är faktiskt vrålhungrig även fast kl inte ens är 6. Neh nu ska jag fortsätta fixa lite packnings saker o så.
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0