Pack dag.

Tjena!

Som rubriken säger så är det en pack dag idag. Åker till gotland imorrn, och jag är expert på att packa alldelles för mycket. De senaste gångerna när jag åkte till landet har jag fått trycka ihop väskan. Och det känns som jag kommer behöva ha med mig så mycket tex: Massor klänningar, shorts, typ 10000 linnen, t-shirtar , tjocktröjor , leggings, jeans , badkläder, skor, underkläder, pyjamas, tidningar, böcker, smink o sånt, smycken , mm.
Undrar om allt det kommer få plats i väskan, hmm. Och så måste jag tänka ut bra kläder att ha när man ska till stranden och kläder att ha om man ska ut och äta på kvällen, eller kläder om man ska göra nån utflyckt och vill ha lite "oförsiktiga kläder"
JAG BLIR GALEN!!!
Ursäkta klago inlägget, men har någon nått tips ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0