Mycket idag.

Blir mycket uppdatering idag  för jag har sån himla lust att skriva och prata :)

Just nu sitter jag och chattar med 2 tjejer som jag lärde känna på en twilight chatt. Så jag skickar massor med bilder på alla mina Taylor Lautner planscher. Jag blir lite stolt när jag känner att jag har massor planscher på honom eftersom svenska tidningar aldrig skriver om honom. Så jag har köpt 4st tidningar från USA där dom skriver massor om twilight. Tidningarna köper jag på PRESSTOP.  Ska ner på stan imorgon så kanske köper en ny tidning om det kommit in någon ny. Det skulle vara perfekt med en ny tidning lagom till Gotlands resan. Jag längtar verkligen inte efter att åka med Gotlands färjan!! Lixom igår körde 2 st in i varandra, och jag som redan hatar att åka stora båtar blir ännu räddare. Så min båt jag åker med kommer säkert sjunka.
Gud vad roligt!

jag bjussar på en bild på mina älskade Taylor Lautner saker, <3


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0