Jag lever!!

Jag leveeer :D
Båten sjönk inte, och krockade inte med en annan båt. Så här är jag, livs levande. Igår åkte vi båten o dt gick bra, hade riktigt bra platser i fören så så vi tittade ut över vattnet. Sen när vi kom fram åkte vi till huset vi lånar. Åkte sedan ner en stund till visby, dt är så sjukt fint! Sen idag åkte i till några olika stället har varit mulet idag så vi hade en "utflyckts dag" Helt okej. Nu på kvallen var vi nere en sväng i visby innerstad, och handlade lite. Gick sedan ner till hamnen och köpte glass. mysigt. Imorgon ska det vara soligt så vi ska åka till fårö till nån fin strand och sedan kolla på Raukarna. Det blir kul.

Köpte ett jättefint nagelack på HM för 39.50 idag, knallrosa! Riktigt fint är det, målade på det för ett tag sen och dt är skitgrymt!! Alla i familjen sitter och tittar på A cinderella story nu, den är så bra. Älskar den! Chad är så snygg.

Bilder kommer när jag kommer hem, så pss på er så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0