JAG ÄR ARG!

arg, arg, arg!!
Kan någon snäll person ge mig canal+first så jag kan se "My own worst enemy" med Taylor Lautner i ? Jag upptäckte det idag att den gick på den kanalen, och jag har bönat o bett pappa men han svar blev;

Pappa: Du kan ju inte bara få den kanalen.

Jag: Dom kan göra en specialare åt mig så jag får bara den kanalen, snääääälla?

Pappa: Hahaha, nej.

Jag: Dumma dig.   *gick sedan iväg och klaga hos mamma och tog med mig ludde och hoppa in i duschen*

Och jag är inte lika arg längre, bara besviken, jag har väntat och tänkt såå mycket på när den serien skulle komma till sverige och sen när den väl gör det så kan inte jag se den!! Kan någon forstå hur orättvist det känns ?
ååååååååhh!!

bild tagen från google.

Kommentarer
Postat av: therese

hej du!

här kan du se hela serien online: MyOwnWorstEnemyOnlineSeason_1.html" rel="nofollow">http://watch-my-own-worst-enemy-online.com/WatchMyOwnWorstEnemyOnlineSeason_1.html



kram :)

2009-08-18 @ 13:42:42
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0