Hoppa till Gotland.

Jag ska berätta en så sjukt rolig grej vi snacka om vi kvällsmaten nyss. Vi satt och prata om att mamma bokat platser där det kommer visas film på båten. Och då började såklart min pappa driva med mig & Elina om vilken film som kommer visas. New Moon sa han, och att det bara var Elina och jag som skule få se den, en förhandsvisning. Och så sa han att Edward och Jacob skulle vara där och dela ut choklad pengar till oss. Då kan jag säga att jag började skratta så mycket att  jag tjöt. Och sen sa pappa att Edward och Jacob skulle flygas iväg med helikopter. Då säger Elina som är team Edward såhär:

Elina: Men Edward behöver inte flyga, han kan hoppa till Gotland.

Jag: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH!!! 

seriöst det var länge sen jag skrattade så mycket! Och pappa fortsatte sin lilla berättelse och sa att på ring muren runt visby skulle varulvarna stå. Och Edward och alla vampyrer skulle vara på fårö.
shiet asså. det var riktigt kul.

 <3

Bild från taylorlautner.info


Kommentarer
Postat av: hanna :D

HAHAHHA!! då vill jag följa med gumman, <33333333 XD

2009-07-25 @ 19:30:43
Postat av: J O S E F I N

Sv: Jag sökte på google efter gratis spotify-inbjudan, och sedan hittade jag en som funka :D <33

2009-07-25 @ 19:46:52
URL: http://joozefiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0