Hemma från stan.

tjah!
Kom precis hem från stan, har varit där med mamma, & Elina.  Jag känner att jag har lite otur för jag gick in på PRESSTOP och trodde att de hade fått in nya tidningar från USA men, nepp det hade dom inte. Så då kom min väldigt snälla sytser fram med frida tidningen och skrattade och sa ;

Elina: Hahaha, då passar ju han dig!

Jag: Vemdå ?

Elina: Alexander Rybak, det står att han dras till barnsliga tjejer.

hahah, & jag erkänner att jag har en liten crush på honom, han är ju så himla söt & charmig :)
Satt och lyssna lite på hans nya låtar på youtube och vissa är riktigt bra & fina texter på. Jag känner mig lite smått irriterad och sugen på nått gått. Jag blir jämt små irriterad när jag sovit dåligt och är trött! Och imorgon blir det troligtvis att packa massor, massor!! Jag har tänkt att ta med massor med klänningar till Gotland, det är så skönt att ha när man ska ner till stranden eller bara ut på stan. Fint & enkelt. En grej jag verkligen vill ha med mig till gotland är mitt TEAM JACOB armband, men jag kan inte hitta det! Men jag är nästan 100% säker att jag tog med det hem från landet. Hm.. Får ta och fortsätta leta lite.
hade bäst.
puss :*


var tvungen att lägga in en bild på söta alexander rybak, <3
bild från svt, från allsång på skansen.


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N

Han har typ en låt som heter "foolin'" Den är helt okej, lite klassisk kanske, men texten är fin =)<3

2009-07-25 @ 18:46:42
URL: http://joozefiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0