Trött!

Hej!
Efter bara fem timmars sömn inatt i tältet sitter jag här framför datorn med min älskade hunde precis mig och är sjukt trött! Men det var jättekul igår, vi satt och snacka , körde kort, spela spel, åt massa godis och chips! När jag tillslut somna så vaknade jag senare av nått Ebba sa, sen somnade jag om och vakna igen vid åtta. Då snäll som jag är väckte jag dom andra o börja tjata om att jag var hungrig. Sen gick vi in och efter ett tag åt vi frukost. Efter det var alla helt sega så vi satte på twilight och åt massa chips. Det var typ sjuttitolfte gången jag såg twilight och den är fortförande lika bra och kommer alltid vara. Längtar bara med och mer efter New Moon, BARA 100 dagar kvar nu. hahah! Vilken nörd jag är!
Hoppas ni har det bra.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0