Sista sommalovs dagen.

Japp, imorgon är min sista sommarlovs dag. De flesta börjar imorgon men min skola börjar på tisdag så sjuorna ska få en dag för sig själva i skolan. Känns blandat att börja åttan. Får betyg nu, mer press på sig, större provn, mer läxor, man måste vara aktiv heeela tiden. Undrar hur länge man kommer orka, och hur man kommer orka. Alltså innan man bryter ihop. hahahah. Säger inte att man kommer bryta ihop, men det känns som att man kommer det..Det roliga kommer ju vara att träffa kompisarna och reta alla små sjuor, tihihi! :) Men första veckan är ju ganska slapp, vi kommer ha någon typ dag då det är någon tävling, Och på onsdag tror jag klassen kommer åka iväg någon stanns o göra lite aktiviteter ihop :) Det kommer bli riktigt kul! Hoppas att ni får ett bra skolår!


Klippte mig hos frissan i torsdags , va tycks ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0