Min helg.

Godmorrgon! :)
Vakna för en liten stund sen. och har fortförande halsont. För igår vaknade jag nämligen upp med hals ont och hade det hela dagen. och idag fortsätter det. Perfekt att bli förkyld säger jag bara! intee. usch!!! Aja, igår var jag o familjen på landet med farmor över dagen. det var för kallt i vattnet för att bada o ingen sol så jag kunde inte sola. Så det var inte så kul. heheh. Och igr kväll skulle mamma , pappa och Axel som vanligt titta på fridrott. Så jag tittade på film i källaren igen, så jag satte på High school musical 3. Älskar den verkligen, låtarna är så sjuuukt bra o Zack är så underbar! jag gråter jämt i slutet när han kommer o hämtar henne :')
Idag blir det att åka till ikano med pappa & Elina och köpa paket till mamma som fyller år på onsdag!

baraaa 89 dagar kvar nu Amanda, håll ut!

Kommentarer
Postat av: ehma (twifan)

men nu är det bara 71 ;)

2009-09-10 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0