helg.

Heej!
Äntligen helg säger jag bara! har gått en riktigt lång dag idag , 8.10-15.35 riktigt jobbigt. Plus att jag fortförande har ont i tänderna, för värktabletterna hjälper inte :( Kan tyå inte tugga så fick köpa mig en drick yoghurt till lunch idag i skolan så var så himla hungrig när jag kom hem vid fyra. Men har fått i mig lite mat som man inte behöver tugga så nu är jag äntligen mätt! :D kvällen spenderas nog med en film, men vet inte vilken än.. De andra ska se på fridrott men jag tycker det är så himla tråkigt så jag känner att jag verkligen inte kan se på det.

Det var lite kul för nyss kom mamma in o jag hade lite bilder uppe o då var det en bild på Taylor Lautner magrutor..heheh. Och mamma bah :

Mamma: Oj, vems tvättbräda är det där?

Jag: Taylors :D

Mamma: Jag trodde det var Jacobs.

Jag: Taylor spelar Jacob så det är samma.

sen visade jag den nya new moon trailern och visade. Hahah!
hoppas ni får en bra helg!
Puss!

snygging<3
bild printad från new moon trailern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0