Eldning.

Godmorgon eller vad man nu ska skriva, hahah!
Jag steg precis ut ur duschen, stank nämligen rök sen igår då jag o sju tjejkompisar grillade ute i skogen. I regnet. Haha, men det fanns som tur va ett stort vindskydd vi satt under och prata och hade jättemysigt. Grillningen gick det tyvär inte så bra med..Vi pröva först med kol och det slocka lika fort som vi tänt det. Sen kom Linn och Sara med ved, så då pröva vi det. Jag Molly och Linn slet som galningar för att få fart på elden, papper , flisar , blåååås! Så lät det ungefär när vi försökte och efter ett bra tag så blev det en liten eld, och då skulle vi börja grilla. Mina och Annelis hamburgare blev missbildade och jag vågade inte äta, så jag åt brödet, och för dom andra gick det inte heller så bra...
Men riktigt kul och mysig kväll med alla tjejer. Nu ska jag föna håret för ska till farmor om en halvtimma. Sen när jag kommer hem från farmor har förhoppningsvis New Moon trailern kommit ut :)

Kram.

bild printad från första New Moon trailern.

Kommentarer
Postat av: twilight news

Svar: jag pratar med massa olika tjejer från USA som driver twilight hemsidor :) /Maja

2009-08-14 @ 16:58:32
URL: http://twilightnews.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0