Välkommen till min nya blogg!

Heluuu =)
Hoppas ni hare bra!
Jag har precis skapat denna blogg så ni får ta det lugnt i början, jag måste komma in i hela blogg grejen nu.
Jag kommer skriva om massa olika saker i bloggen.
Om min hund Ludde, fotografering, mina vänner, min vardag och massor annat (:
Jag hoppas ni kommer att  tycka det är kul att läsa bloggen.
Det kan hända att jag ibland skriver flera korta bloggar varje dag och ibland blir det så att jag skriver 1 långt inlägg.
Jag måste bara berätta om en sak!
förra veckan hade skivbolaget Sony BMG en tävling på EMD´s hemsida, där kunnde man vinna massa skivor & en plansch på EMD , & gissa vad ?
Jag vANN!! så idag fick jag paketet med 2 skivor och 4 stycken singlar.  Dom skrev och sa att planschen kommer nästa vecka. =)
Jag får se om jag skriver nått mer inlägg idag!
Men ha det så bra så länge!
Puss. 


Kommentarer
Postat av: Jonna.

Amanda va fett att du skaffat blogg:)

Go gumman! Jag älskar dig!<3. Puss.

2008-09-08 @ 19:36:47
URL: http://jonnaa90.blogg.se/
Postat av: Josse :)

vad kul att du skaffat en ny blogg! :) ska genast lägga till den i favoriter...:) ha de bääst <33 ^^ Kraam :)<3

2008-09-09 @ 08:01:03
URL: http://jossens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0