Torsdag.

Hej där ute! :D
Sitter och chattar, lysnar på musik och pluggar samtidigt. Hihi.
Har orientering tills imorgon, det är inte kul tycker jag.
Jag var ju hos tandläkaren idag, de gick jättebra, tandläkaren berömde mig mssor för att jag borsta tänderna så bra, hahaah! Och jag hde inga hål o allt var fint. :)
Han precis till svenskan då hade vi Kari, när jag bad om hjälp sa hon såhär ; Jag kommer lilla hjärtat Amandus.
Och jag bara ; öööh okejj...  hahah. 

Det är himmla skönt med fredag imorgon! I helgen ska jag kanske va med sofie,  och så får vi gäster på lördag kväll av Nellys, asså jag tycker inte det är så jääätte roligt att umgås med dom precis men men.
Nu ska jag plugga vidare, O juste!! Har börjat använda min nya svarta höstjacka, en trensch coat :D
Den  jättefin o mysig ^^.

Puss*

Kommentarer
Postat av: Josse :)

jag har köpt en ny jacka x) YEEA!! ^^ De e en svart jacka som påminner om skinnjacka fasst de e inte i skinn utan typ mocka elr nått :D

2008-09-18 @ 19:55:11
URL: http://jossens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0