Städdag!

USCH!  idag ska jag städa massor, vi får nämligen gäster ikväll, ett par kompisar till familjn kommer på kräftskiva :D
Fast jag hatar och städa, bläbläblä! Fast det blir ju fint sen iaf :p
Ska också gå en sväng med Ludde alldelestrax, sen ska jag kanske bada honom, han stinker verkligen, hahahh!
Oh gud! vet ni! jag har vill ha ett par UGG´s :D Dom ser så extremt mysiga att gå i typ som tofflor fast man kan ha dom utomhus! värsta mysigt att gå runt i ett par sånna en kall vinter/höst dag! åååh!
Och , jag har fått världens Jul längtan (!) Jag lixom vill att det ska bli december så man kan sätta upp adventsljustakarna, julpynta, baka peppkarkor, lussebullar, julhandla med anneli (en tradition) Slå in julklappar, pynta graner, jaa allt som har med julen att göra! Man kan säga att jag är världens största julfreak! Hoppas verkligen det kommer snö iår! :D
Jag har faktiskt redan kommit på saker jag önskar mig, tihihi! :)
Nej nu ska jag ut och gå med Ludde, :)
Hörs lite senare!
 Puss!

Kommentarer
Postat av: Josse :)

Haha, UGGs, såg du dem på kenzas.se? x) De gjorde iaf jag o dom ser urmysiga ut :D<3 Jag har me fått jullängtan. ärligt asså...xD

2008-09-13 @ 16:50:57
URL: http://jossens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0