Söndag.

Hej alla!
Sitter här och är så extreeemt trött! Var uppe ganska så sent igår, när vi hade kräftskiva! :D
Riktigt roligt vare , vi åt god mat, sjöng singstar ,  Flumma massooor , vi spelade in massa ramsar/låtar och jaa allmänt kosntiga saker på våra mobiler, så det blev väldigt mycket skratt kan man säga! :D 

Jag själv gillar ju inte kräftor, eller, det gör varken Elina, jag Lisa, Axel eller Viktor så det var dom vuxna som fick äta kräftor, Jag tycker kräftorna är läskiga när dom ligger där med svarta pluppar som ögon, dom det onda ut tycker jag.
Jag smakde en kfräftklo en gång, och det var inte gott! UschUsch, vissa säger att stjärten är godast, men lixom bara tanken av att äta en kräft stjärt  är inte så lockande precis. :P

Mamma hade bakat någon slags äppelkaka med saffran i och då vart jag jätte sugen på lussebullar , tihihi :)
Så idag är en slapp dag för mig, jag vart sugen på atts e en film så jag ska nog kura ner mig i soffan och se en film snart :D  Väääldigt mysigt & så har jag lite hodis jag äta också :D Mumsigt!

Jag skulle vilja lägga ut lite bilder från igår men det funkar inte just nu  "/
Så jag lägger upp lite senare :)
Puss*

Kommentarer
Postat av: Josse :)

Låter som ni haft en riktig superkväll. hehe <33

2008-09-14 @ 15:52:03
URL: http://jossens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0