Onsdag.

Hej vänner! :)
Jag är ledsen för att jag inte skrev nått igår, jag hann verkligen inte skriva igår, var först med sofie på eftermiddan och se blevre att plugga.
Sofie och jag hade jätteroligt , det var första gången hon och jag var! ( vi lärde känna varandra för typ 2 veckor sen.)
Men iallafall så hade vi friensutbildning under dagen vilket bettyde en timmas sovmorgon :D
det var ganska segt på eftermiddan för vi prata typ om samma saker hela tiden.  men vi fick ju saft (!) hahahah!
Åkte somsagt hem till sofie efteråt, jag kolla in vart hon bodde o så  hälsa jag på hennes kattunge, seriöst hur söt får man va ? säger jag bara. Jättegullig var den!

Sen åkte vi hem till mig o såg att skolfotot hade kommit!!  Vart så hysterisk som ja brukar bli då, men asså om jag ska vara helt ärlig vart det inte  så bra, ansiktet vart ganska ba men jaa, jag ser helt lustig vid magen , halsen och axlarna, det ser ut som om jag trycker upp mig eller nått... Ja lite galet.
Enskilda foto var INTE bra, mina läppar ser jättelustiga ut, och jag säger inte så bara för att tycka nått e fult, jag tycker verkligen det.  Idag var i allafall som vanligt, fick reda på att vi har kemi prov nästa vecka, inte roligt.
Men så ska jag till tandläkaren imorgon, och jag HATAR att gå till tandläkaren, fast det är bara vanlig koll då fast om en månad ska jag till tandläkaren igen fast då ska jag få tandställning, jag VILL INTE HA TANDSTÄLLNING! alla säger men tänk vilka fina tänder du kommer få sen. O jag lixom ja vet! men tänk hur ful jag ommer känna mig i 2 ÅR!
Lixom ingen riktigt förstår...

Aja nu ska jag avsluta. Ha det bra. bloggar nog inget mer idag.
Puss så länge*

Kommentarer
Postat av: Josse :)

Roligt me nya vänner :D<33

2008-09-17 @ 16:41:53
URL: http://jossens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0