Måndag.

Hej där ute!
Sitter här & fryser och så extremt ont i mina ben!!
Det var skoljoggen idag, 5 km.  jag joggande tillsamans med Anneli & sofi först , men sedan med bara Anneli.
Det var så sjukt jobbigt! Jag har verkligen jättedålig kondition så det var ganska jobbigt, men jag klarde att jogga runt hela, är ganska stolt faktsikt att jag kom runt. Hahha.  Men det var ju kallt ute! 10 grader när vi sprang och sedan när jag kom hem så värmde jag lite mat eftersom jag inte han äta så mycket i skolan. Och nu sitter jag och fryser fortförande! Jag är iskall om händerna, usch asså!

Men imorgon har jag sovmorgon en timma! :D
Har nämligen friend utbildning hela dagen, ganska kul faktiskt. Efteråt ska jag vara med Sofie som är i min friends grupp.  Ska alldelestrax hoppa in i en VARM dusch! :)

Puss*

Kommentarer
Postat av: Josse :)

Usch för skoljoggen! :)

2008-09-15 @ 16:20:31
URL: http://jossens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0