Lördag.

Men hallååå :D
Förlåt för att jag inte skrev igår, jag var bara så extremt trött.   Men idag är jag ganska pigg.
Sofie kommer om ca 30 min så då ska vi va , sen ikväll får vi gäster av nellys.  Igår hade vi orientering på gympan , anneli och jag sprang runt som galningar o trodde vi kommit vilse. hihi.. så det kan bli.  Men  vi fick pannkakor igår i skolan, det var mumma! Och det är inte i alla skolor man får  grädde till pannkakorna och äppeljuice. Lite lyxigt faktiskt :D

Jag kom på idag att jag nån dag måste åka ner till stan och köpa paket till brorsan, han fyller 10 år om 2 veckor.
Jag vet precis vad jag ska köpa till honom, han är ju så tråkig och önskar sig bara massa PS2 spel men jag ska köpa nåra små fotbolls gubbar , man kan köpa på stadium ^^
Jag tycker faktiskt det är kul att ge bort saker, för det är så kul att se när dom blir glada.

Nee, nu ska jag fixa mig iordning lite.
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0