lördag.

Usch o  fy på mig!
har inte skrivit nått på en vecka(!)
men det  är för att jag har två extremt plugg veckor, den här veckan och nästa, vi har biolgi prov på torsdag och hade kemi prov igår, + alla nadra läxor.  så ni får stå ut med dåligt bloggande nästa vecka också.
Kan bara berätta att jag köpt ett par leggins som ser ut som jeans, jätte fräna är dom :)
Och så har jag kommit på en grej som ni inte får veta faktiskt, hihihihi :)
Och om 2 veckor har vi hällsovecka i skolan, då ska vi ha en tema vecka typ o så ska man få prova på massa saker o så kmr det handla om kost och hällsa.
men hörreni, jag skriver så fort jag har tid!
Puss*

Kommentarer
Postat av: Josse :)

höhö, jag har med haft världens sämsta uppdatering denna vecka :S<3 Men så är det när man går i skolan :'(

2008-09-28 @ 12:58:52
URL: http://jossens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0