Heluw.

Tjosan ;D
haft en bra dag ?  Det har jag eller ska man säga nervös dag ?
Jag, Hanna och Anneli har vart skit rädda för jordens undergång! Idg på slöjden hade vi typ panik och när kl var 18.55 så vi bah; neeeej 5 minuter kvar!
Och vår slöjdlärare fatta inte vad vi var rädda för så hon bah;  Vad kul att ni inte vill ha lektionen ska ta slut!
Hahahahah! vi ville ju inte dö kl 9 sådärför sa vi neeej 5 minuter kvar!
Hahha, det kan bli lite galet ibland:P Dagen var ganska seg idag , jag var duktig och gick upp extra tidigt och duscha på morgonen idag. Brukar duscka kvällen innan. Men iallafall så föna jag och platta håret lite, och håret känndes så lätt under hela dagen, det var jätteskönt :)  Har precis gjort spanska läxan, och det var en grej jag inte fatta så ja får fråga läraren imorgon. Juste! jag mejla en tjej igår angående EMD spelingar och hon sa att det mest skulle vara spelingarpå klubbar med 18 års gräns i vinter, och jag fick värsta rycket! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!  fy va jobbigt!
kanske bloggar nått mer ikväll få se, men puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Josse :)

Såå snyggt ditt hår blir...Avis Vad använder du för platt-tång när du plattar? mitt håller sej liksom 1 timme, MAX! xP<33

2008-09-11 @ 18:43:05
URL: http://jossens.blogspot.com
Postat av: Amanda

auuuw, Tack! :D

jag vet ej vad det är för märke, men jag fönade håret innan och då fönade jag typ neråt elr vad man säger att håret inte bli så stort så då behövde jag inte platta så mycket :D <3

2008-09-11 @ 21:05:33
URL: http://mangoos.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0