dagen..

Hej där ute. =)
Hoppas ni haft en bra dag.
Min dag har inte vart så bra...
En kille i min klass skade sig när han åkte till skolan..  ingen visst som hade hänt underdagen så jag och massa andra var jättenoroliga  & flera  jag känner bröt ihop..  Assa jag vart själv ledsen, fast jag grät inte jag vart ledsen innormbords lixom. Men han klarade sig , fast med hjärnskakning, spricka i armbågen och en bula..
så min dag har inte vart kul.
Men imorgon har jag studiedag, det är skönt, ska till stan med Anneli då, jag måste hitta ett par jeans.
Men , jag får se om jag bloggar nått mer idag, har lite läxor att göra.
Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Josse :)

Vem va de som skadade sej? :S<33

2008-09-09 @ 18:29:16
URL: http://jossens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0